Do pobrania
Komentarze
Tagi
Punkty sprzedaży
Artykuły
Cała strona
Szkolenia
Produkty

Transport

FIRMA KURIERSKA GLS

GLS

Wszystkie wysyłki produktów są realizowane przez firmę kurierską GLS.

Pełny regulamin GLS: http://www.gls-poland.com/graphics/AGB_poland.pdf

  1. 1. Obowiążujący cennik:
    • - 12 pln (przedpłata, Dotpay)
    • - 17 pln (za pobraniem)
  1. 2. Deklarowany czas doręczenia przesyłki na terenie Polski to 48h. Zazwyczaj zakupione produkty wysylane są do godziny 15, a przesyłka doręczana jest następnego dnia

po nadaniu w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo uznanych za wolne od pracy.

  1. 3. Istnieje możliwość wysyłki poza granice przy czym koszt wysyłki może być obliczany indywidualnie - zależnie od wagi i kraju. Prosimy w takim przypadku o kontakt mailowy lub telefoniczny.
  2. 4. Deklarowany czas doręczenia przesyłki poza granice Polski to 3 dni robocze,
  3. 5. Firma GLS umożliwia śledzenie przesyłek. Możliwość monitorowania przesłanej paczki: https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek

Szczegółowe informacje o dostawie na terenie Polski:

Kurier firmy GLS podejmuje dwie próby doręczenia zamówienia. Pierwsza próba doręczenia ma miejsce następnego dnia roboczego po wysłaniu zamówienia z magazynu. Otrzymają Państwo informację na adres mailowy podany przy składaniu zamówienia
ze szczegółami dotyczącymi paczki. Przesyłki kurierskie są dostarczane w dni robocze
w godzinach 8:00 – 18:00. Przed doręczeniem przesyłki kurier zazwyczaj kontaktuje się
z odbiorcą telefonicznie. Nie ma możliwości poproszenia kuriera o konkretną godzinę przyjazdu, gdyż wiąże się to z dodatkową opłatą.
Jeśli kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem doręczenia, zostawi awizo. Posiada ono podstawowe informacje, a także informacje kontaktowe GLS. Otrzymają Państwo także wiadomość sms z informacjami o nieudanej próbie doręczenia paczki
i terminie kolejnej dostawy.


Powtórne doręczenie będzie realizowane jeśli nie można pozostawić paczki pod adresem doręczenia, a także w sąsiedztwie oraz jeżeli nie ma punktu odbioru zwanego ParcelShop
w pobliżu. Po pierwszej próbie doręczenia przesyłki kurier ma prawo pozostawić ją bowiem w punkcie ParcelShop, odbiór paczki możliwy jest wówczas w każdy dzień roboczy oraz
w sobotę do godziny 18-stej. W innym przypadku kurier GLS będzie postępował tak, jak przy pierwszej próbie dostawy.
Jeżeli doręczenie przesyłki nadal nie jest możliwe, GLS przekaże paczkę z powrotem
do filii, następnie zostanie ona zwrócona do naszego magazynu.

Prev
Next