Spis treści

5. Terminy dostawy i koszty

5.1 Towar prezentowany w Sklepie jest dostępny do sprzedaży. Sprzedający zastrzega sobie jednak możliwość braku dostępności części asortymentu, a zwłaszcza Towarów objętych promocją lub pozostałych wyprzedanych poza godzinami pracy osób odpowiedzialnych za administrację Sklepu, a także w innych przypadkach niezależnych od Sprzedającego.

5.2 Przewidywany czas realizacji wysyłki to 48 godzin roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.

5.3 Przewidywany czas dostawy przesyłki kurierskiej to 24 godziny robocze.

5.4 Wysyłka zamówionych Towarów następuje:

  • w przypadku Zamówień płatnych przy odbiorze (pobranie) - po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia Zamówienia, w dni robocze, maksymalnie w przeciągu 48 godzin od otrzymania potwierdzenia
  • w przypadku zamówień płatnych przelewem lub kartą płatniczą – po otrzymaniu płatności – zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym Sprzedającego, w dni robocze, maksymalnie w przeciągu 48 godzin od jego otrzymania.

5.5 Koszt przesyłki jest uzależniony od ilości zamówionego Towaru, oraz wybranej formy płatności i dostawy. Na koszt dostawy składa się cena usługi przesyłki podana przez operatora, cena opakowania oraz podatek VAT. Informacja o koszcie wysyłki jest dostępna w trakcie dokonywania Zamówienia na formularzu zawierającym zestawienie zamówionych Towarów.

5.6 O wysłaniu zamówienia Sprzedający poinformuje Klienta osobnym e-mailem.

5.7 Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Towaru lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego Towaru lub realizacji Zamówienia, wynikające z błędnie podanego przez Klienta lub niedokładnego adresu dostawy.

5.8 Wskazane jest, aby Klient sprawdził stan dostarczonej przesyłki w obecności listonosza lub kuriera. W przypadku, gdy przesyłka nosi ślady uszkodzenia, sugeruje się aby Klient sprawdził jej zawartość w obecności listonosza lub kuriera oraz spisał protokół uszkodzeń, co będzie bardzo pomocne przy dochodzeniu roszczeń od dostawców z tytułu zniszczenia przesyłki.

5.9 W przypadku gdy doręczona przesyłka nie nosiła znamion uszkodzenia, a zawartość uległa zniszczeniu lub przesyłka nie była kompletna, wskazane jest by Klient niezwłocznie przekazał taką informację Sprzedającemu, w celu dalszego wyjaśniania zaistniałej sytuacji.

5.10 W przypadku opóźnienia w doręczeniu przesyłki przez Pocztę Polska lub firmę kurierską Klient jest proszony o zgłoszenie tego przypadku Sprzedającemu, a Sprzedający dołoży wszelkich starań celem wyjaśnienia sytuacji i jej naprawienia.

5.11 Do każdego Zamówienia Sprzedający wystawia paragon lub, na życzenie Klienta, fakturę VAT. W przypadku faktury wymagane jest zaznaczenie takiej opcji przy wypełnianiu formularza Zamówienia oraz podanie wymaganych danych (w przypadku firm konieczne jest podanie numeru NIP).

O firmie

Proponujemy kompleksowe rozwiązania w dziedzinie zapobiegania, łagodzenia, poprawiania oraz korygowania utraconych funkcji ludzkiego układu mięśniowo-szkieletowego i postawy.

Swoją działalność postanowiliśmy oprzeć o profesjonalizm i doświadczenie liderów, wspierając ortopedię i biomechanikę kończyny dolnej

Kontakt

Pliki cookie ułatwiają świadczenie naszych usług. Korzystając z naszych usług, zgadzasz się, że używamy plików cookie.
Więcej informacji Ok